Вече ви информирахме, че Googlе Chrome ще има собствен софтуер за блокиране на реклами от 15 февруари 2018г. По този начин ще има как да се отървете от досадните съобщения без дори да се налага да изтегляте допълнителен софтуер. Сега разбираме малко повече детайли за филтрите, които ще използва новата функция на Google Chrome, за да премахва рекламите в популярния уеб браузър. Любопитното е, че данните са на създателите на конкурентния Adblock Plus, които твърдят, че софтуера на Google Chrome ще блокира само 17% от рекламите.
Твърдението им е направено на серия от тестове, при които те използват 55 различни реклами и откриват, че уеб браузъра пропуска и показва на потребителите 83% от тях, информира BusinessInsider. Tака например Google Chrome няма да скрие анимираните реклами докато те не попречат да виждате текста на дадена статия. Новият софтуер ще блокира рекламите на цяла страница, които се зареждате за пет секунди преди да имате достъп до съдържанието, но няма да блокира тези, позволяващи веднага да ги пропуснете и да отворите страницата.
Аdblock Plus също така изтъкнаха предимствата на своя софтуер, които могат да спират всяка една визуална реклама, която ни пречи да се съсредоточим върху четенето на дадена публикация. В момента има над 2 млрд. активни устройства, използващи Google Chrome, като компанията смята, че продукта им е много по-ефективен в блокирането на рекламите от филтрите на Google. Само след няколко седмици всички ние ще можем сами да се убедим в достоверността на това твърдение.
Вижте пет алтернативни браузъра, с които можете да замените Google Chrome
Discussion about this post