Мобилното приложение принуди всички водещи компании и социални мрежи да се съобразяват с невероятния му успех. TikTok продължава да привлича аудитория и да е впечатляващ източник на приходи за своите разработчици. Споделянето на кратки видео клипове никога не е било толкова лесно и забавно преди премиерата на TikTok.
Предоставянето на широк набор от допълнителни функционалности не е единственият приоритет за ByteDance. Създателите на хитово приложение постоянно търсят нови начин да ни накарат да бъдат по-активни в своите профили. Скролването във фийда от разнообразни клипове в TikTok е приятно забавление, но какво ще кажете за интеграция на игри?
Именно това е следващата голяма идея на разработчиците на приложението, съобщава Reuters. Ограничен брой потребители вече имат достъп до “мини-игри”, базирани на HTML5 в своите профили. Компанията планира мащабно навлизане в сферата на мобилния гейминг по подобие на Netflix, които също вече възприеха подобна стратегия.
Потребителите ще виждат реклами в игрите, които предлага TikTok. Този ход може да увеличи времето, което прекарваме в акаунтите и да стимулира приходите на компанията. Припомняме ви, че TikTok вече си партнираха с Feeding America в създаването на Garden of Good. Заглавието наподобява FarmVille и позволява да генерирате точки от развитието на играта и да правите дарения.
Disco Loco 3D е друг проект в сферата на игрите, в който TikTok работиха заедно със Zynga. Китайският предшественик на приложението се казва Douyin и също предлага колекция от игри за допълнително забавление на потребителите. Очевидно е, че мобилния гейминг е сфера, която привлича вниманието на ByteDance. Вече се работи и над функции за стрийминг на живо, в които геймърите да могат да играят заедно със своите фенове и последователи.