Компании като Facebook и Google печелят основно от реклами в интернет и това отдавна не е тайна за никого. Ако сте се замисляли защо всичките им приложения и услуги са безплатни отговора е именно маркетинговата им стратегия. Oт Mashable информират за интересна промяна в рекламната политика на Google. Компанията вече ще позволява на своите партньори да таргетират своите послания към потенциалните си клиенти като използват антисемитски и расистки думи. Подобна стратегия вече се прилага и от Facebook.
Toва означава, че потребителите ще могат да си купуват реклами, с които да таргетират потребителите с фрази като „Black People Ruin Everything“, „Jewish Parasite“ и др. Информацията е интересна, тъй като Google се борят активно в разпространението на фалшиво и обидно съдържание в интернет. В същото време, обаче компанията и Facebook притежават над 70% от пазара на онлайн реклами и се стремят да предоставят максимални възможности на своите маркетинг партньори, включително и подобни фрази.
За в бъдеще при избора на ключови думи те ще виждат препоръчани изрази от милиардите заявки, които извършваме в интернет всеки ден. Сред тях са фрази oт типа на „Why Jews Ruin The World“. В случая става въпрос за заявки, които потребителите в действителност търсят в Google, а не думи, които компанията сама препоръчва на партньорите си. Предстои да видим как Google ще постигнат необходимия баланс между релевантното съдържание и да запазят добрия тон на рекламите в интернет.
Discussion about this post