Първият ден от април освен с края на предходното тримесечие е свързан и с международния ден на шегата. В миналото 1 април винаги е бил източник на безгранични емоции и добро настроение. Технологичните гиганти по свой начин са намирали как да се възползват от случая, за да се позабавляват на гърба на своите потребители.
Google традиционно са изключително активни в закачките за 1 април и „скриват“ любопитни изненади на своите потребители в популярните си продукти. Една от оригиналните идеи на компанията по случая е т.нар. „Gmail Paper“ – услуга позволяваща да изпращате имейлите по пощата. Това е само един от примерите за начините, по които Google се грижи за настроението на своите клиенти.
Миналата година, обаче наруши дългогодишната традиция заради разпространението на коронаривуса. В тези трудни мигове Google взеха решение да се откажат от регулярните практики на 1 април. Другите водещи брандове в IT сектора също последваха примера през 2020г.
Световната пандемия продължава да бъде част от ежедневието на стотици милиони хора по цял свят. Това е причината Google отново да предпочетат да не бъдат активни по време на международния ден на шегата. Данни от вътрешни документи на компанията потвърждават, че закачките няма да бъдат част от репертоара на Google днес.
По този начин втора година поред Google ще се откажат от инициативата. Решението може да се възприеме като опит на компанията да покаже солидарност с всички хора, които се борят с коварната болест. Teхнологичният гигант ще продължи с опитите си да подпомага различни инициативи, с които да допринесе за битката с COVID-19.
Можем да предположим, че други популярни имена в технологичния сектор като Facebook и Apple вероятно ще се въздържат от излишното приповдигнато настроение на тазгодишния ден на шегата. Остава надеждата, че ситуацията най-накрая ще се стабилизира до следващия 1 април през 2022г.
Още от Digital: 5 оригинални шеги, които можете да направите във Facebook за 1 април
Discussion about this post