Освен мобилни приложения в Google Play Store се продава и мултимедийно съдържание – книги, игри, музика и видео. А вече ще се предлагат и рекламни видеоклипове от формата YouTube Shorts, съобщава 9to5Google.
Първа ще е поредицата The Play Report. Това е оригинална поредица, която е дело на Google и включва служители и създатели на съдържание от YouTube. Те ще дават своите препоръки за интересни приложения и други предложения, които да се изтеглят и инсталират от Google Play.
The Play Report ще вземе голяма част от визуалното поле на заглавната страница на Play Store, като всяко издание ще е посветено на конкретно приложение или игра. Потребителят ще може да гледа клипа директно в Play Store и да прецени дали иска да изтегли предложението или не.
Засега не е ясно дали Google ще позволи и на други създатели на съдържание и приложения да рекламират идеите си по такъв начин. Функцията е с експериментален статут и за момента ще е видима само за САЩ. Поредицата ще се качва и в каналите на Google Play в YouTube, Facebook и Instagram.
Обикновено Google тества подобни нови функции за няколко седмици преди да ги направи достъпни глобално. Целта на кратките клипове е да са нов начин за по-бързо и лесно откриване на интересни идеи и предложения в рамките на Play Store.