Динамичните трендове в мобилната индустрия са важен източник на иновации, oсобено в сферата на приложенията. Популярността на TikTok например принуди Google и Facebook да обърнат по-сериозно внимание на кратките видео клипове. Серия от актуализации позволиха на Instagram да предложи най-атрактивните функции, за да привлекат най-младата аудитория.
Компанията активно опитва да отмъкне инфлуенсъри, за да направи приложението по-конкурентно на TikTok. Добрата новина за потребителите, е че конкуренцията ускорява разработката и интеграцията на нови функционалности. Скоро Instagram ще предложи възмоножност да насрочваме своите публикации, съобщава Mashable.
Меta потвърдиха официално, че изпробват функция, с която да изберете времеви период, когато да се покаже съответния пост. Така ще имат по-голяма гъвкавост в организиране на публикациите, които ъплоудвате в Instagram.
За да използвате функцията започнете да създавате Grid Post. Когато сте на финалната стъпка и може да добавяте хора и локации скролнете до “Advance Settings”. Този раздел ще откриете в долната част, където ще видите и “Schedule This Post” от менюто. Остава да въведете дата и време, когато да се изпрати публикацията.
Важно е да отбележим, че тестовете продължават. Meta потвърдиха информацията и едва ли ще се наложи да чакаме твърде дълго преди реалната интеграция.