След като за първото тримесечие на годината, продажбите, осъществени от LG.Philips LCD (LPL) скочиха с 20%, сега компанията очаква продажбите й да се увеличат двойно. LPL разчита на увеличаващите се поръчки за LCD телевизори и видеостени заради предстоящото Световно първенство по футбол в Германия през юни. От компанията очакват голям брой поръчки през второто тримесечие, тъй като търговците все още имат достатъчно време да ги получат и препродадат преди първенството. Общият брой на доставките ще нарасне с 24-29 процента, предвиждат производителите. За първата четвърт от годината LPL е реализирала 45% от приходите си, благодарение на производството на телевизори, в сравнение с 30-процентния дял на производството на монитори и 20% за производството на преносими компютри. За първи път в историята на компанията се случва, най-високият дял от постъпленията да се дължи на LCD телевизори. От компанията разкриват, че ръстът се дължи на новият завод Р7, произвеждащ телевизори от седмо поколение. Заводът започна масово производство през месец януари, като с това месечният капацитет на компанията достигна 16 000 броя. Това от своя страна доведе до цялостно повишаване на капацитета на компанията със 7%. От LPL възнамеряват да продължат да увеличават броя на произвежданите телевизори докато достигне внушителната цифра от 90 000 месечно.
Discussion about this post