Дизайнът на бар кодове се превръща в нещо забавно и запомнящо се. Баркодовете красят почти всеки продукт, който е в продажба. Като се има предвид , че господстват над всяка опаковка, защо да не изглеждат и те добре?
От 2005 г. D-Barcode създават дизайнерски бар кодове за японски фирми. Те започват да продават своите изделия на всеки, който иска да ги постави на своите опаковки. $ 1500 цената за проектиране и $ 200 за лицензиране.
Баркодът би могъл да бъде обикновен клиентски или пък уникален, което ще повиши цената с $ 4000 но имайки предвид , че компаниите харчат милиони за дизайна на една опаковка, защо да не ни демонстрират още по-детайлно мислене, не смятате ли така? Мениджмънта губи седмици в спорове за всяка буква, колко по-добре би било, ако прекарваха това време преосмисляйки толкова скъпоценен детайл.
Discussion about this post