Nikon и Mini официално потвърдиха, че са сключили стратегическо партньорство в сферата на маркетинга. Съгласно клаузите на договора двете компании заедно ще промотират продуктите си. Общият план предвижда разработването на колекция от маркетингови материали, която да покаже качестватa на eкшън камерите Nikon KeyMission и автомобилите Mini Countryman. Потребителите могат да очакват разнообразни 4K клипове, които да покажат в съвсем различна светлина Mini Contryman.
В шоурумите на Nikon и Mini ще бъдат изложени съвместните им маркетингови материали, а също екшън камерите и автомобилите им. Новата серия Mini Contryman е специално за любителите на екстремните изживявания, което може да се каже и за 4K екшън камерите на Nikon. Именно това е основната допирна точка между иновативните продукти и технологии на двата популярни производителя. Партньорството им ще обхване и множество рекламни кампании в социалните мрежи.
Тук е момента да отбележим, че през 2017г. се навършват 100 години от създаването на Nikon. Компанията използва всевъзможни средства, за да привлече вниманието на потребителите към своите продукти. В голяма степен можем да кажем, че сътрудничеството им наподобява общия проект на GoPro и RedBull. Nikon провяват и огромен интерес към технологиите с виртуална реалност и ще е интересно да видим дали няма да използват VR клипове в новия си маркетингов проект.
Вижте как функцията Nikon Snapdbridge ще промени начина, по който правим снимки
Discussion about this post