Samsung планират да се превърнат в по-влиятелен фактор в глобалния пазар на автомобили. Aнализаторите са на мнение, че това е един от основните мотиви Samsung да купят Harman за $8 млрд. Последните данни на VentureBeat потвърждават тези амбиции и разкриват, че Harman са сключили стратегическо сътрудничество с швейцарския бранд WayRay. Въпросната компания специализира в разработването на дисплеи с добавена реалност за автомобили. Тяхната технология включва и използване на холограми, които се проектират на предното стъкло.
Системата на WayRay се отличава с много по-широки ъгли на видимост от всички конкурентни предложения в индустрията. Така водачите могат да виждат информация за скоростта, маршрута и други ключови функции на автомобила си директно на предното стъкло. WayRay продължават да експериментират с различни методи, с които да интегрират своя прозрачен панел, на който се проектират холограмите към всяка една стъклена повърхност. Ако успеят да го направят това може да подобри значително възможностите на самоуправляващите автомобили.
Пътниците разполагат с възможността да се отпуснат на седалката и да гледат филм, докато колата им стигне до предварително зададения от тях маршрут. Хардуерните компоненти на технологията на WayRay са много по-тънки от другите подобни продукти на пазара, които изискват поне 18 кубични инча пространство. Сътрудничеството между WayRay и Harman е сигурна гаранция, че автомобилите ще предложат впечатляващо аудио качество, характерно за продуктите на компанията. В крайна сметка този проект има потенциала да превърне Samsung в по-влиятелно име в автомобилната индустрия.
Вижте как следващият бизнес на Samsung може да са електромобилите
Discussion about this post