Skype вече се завърна към почти нормален режим на работа, но недоволството на потребителите продължава. Компанията обаче ще поеме отговорност за над 30-часовия срив, съобщава BusinessWeek. Тя ще предложи компенсации на всички потребители, които използват нейните платени услуги.
Тони Бейтс, главен изпълнителен директор на Skype обяви, че проблемът е открит и изолиран, но не поясни какъв точно е той. Бейтс обаче подчерта, че не става дума за хакерска атака или вирус. След това той обяви и какви точно ще са компенсациите за потребителите.
За потребителите на предплатени и плати-колкото-ползваш услугите ще има по 30 мин. допълнителни безплатни разговори. Платените абонати на Skype ще получат 1 седмица допълнителен безплатен абонамент. Според статистиката от всички 560 млн. потребители на Skype едва 1.4% от тях плащат за допълнителните услуги.
Discussion about this post