Алтернативните източници на приходи са водещ приоритет за Илон Мъск, откакто стана шеф на Twitter. Компанията продължава да се бори с отлива на рекламодатели, което е сериозен финансов проблем. Вече стартира разпространението на Twitter Blue, като се работи и над още един абонаментен план с още по-висока цена.
Потребителите ще имат достъп и до допълнителни функционалности, включително и премахването на досадните реклами. Времето ще покаже дали идеите на Илон Мъск ще бъдат успешни и как ще изглежда Twitter след неговите промени. Амбициозните планове на новия шеф не се простират единствено до социалните мрежи.
Нов доклад на FinancialTimes разкрива плановете на Twitter да се превърнат в платформа за мобилни плащания. Интеграцията на подобна функционалност ще позиционира компанията като директен конкурент на Apple Pay и PayPal. По този начин потребителите ще могат не само да извършват покупки от своя профил, но и да изпращат пари на други хора.
Шефът на Twitter вече сподели своите намерения на рекламодателите, като публичните детайли все още не са известни. Илон Мъск е силно заинтересован от иновации като финтех услуги, Peer-To-Peer транзакции. Спестяването на разходи от кредитни и дебитни карти може да е друго предимство за потребителите.
По всичко личи, че Twitter може се трансформира в “приложение за всичко” от съобщения и плащания до търговски услуги.