Потребителите и рекламодателите следят внимателно действията на Илон Мъск в управлението на Twitter. Компанията отложи премиерата на Twitter Blue за 29 ноември, но вероятно ще се нуждае от още повече време, да се справи с ботовете. Бъдещите промени и подобрения, които обмисля новият шеф на Twitter продължават да предизвикат редица дискусии.
Основен приоритет за Илон Мъск ще е интеграцията на нови функционалности и ефективното монетизиране на активността ни в Twitter. Публикация в социалната мрежа разкрива повече детайли за неговите планове. Във въпросният туит Илон Мъск намеква, че Twitter ще поддържа видео с висока резолюция и по-добро коменсиране.
Така Twitter ще опита да привлече инфлуенсъри и автори на съдържание от конкурентни платформи. Подобна функция може да превърне услугата в по-сериозен конкурент на YouTube и Substack, информира BGR.
При всички положения за Twitter ще бъде по-лесно да се справи със Substack, тъй като вече е собственик на един от конкурентните на услугата, а именно Revue. В последните месеци се работеше над дълбока интеграция в микроблогинг платформата. Някои анализатори изразиха мнение, че Илон Мъск може да спре Revue до края на годината.
В същото време YouTube е най-добрата видео платформа в интернет с разнообразна колекция от съдържание и мрежа от рекламодатели. Трудно е да предположим какви ще са конкретните планове на Илон Мъск да развие бизнеса на Twitter в сферата на видео съдържанието.