Компанията предлага най-доброто съчетание между качество и цена, което може да откриете на пазара. Xiaomi са се фокусирали основно към европейския пазар, за да стават все по-влиятелно име в индустрията. Агресивната им стратегия изглежда започва да дава резултат, тъй като се утвърдиха като един от трите най-големи производителя на смартфони.
Доброто представяне на Xiaomi продължава с пълна сила. Финансовите резултати за второто тримесечие са най-подходящото доказателство. Корейският производител потвърди официално, че вече е вторият най-популярен бранд при смартфоните в Европа. Това означава, че са изпреварили Apple в периода между април и юни, съобщава GizmoChina.
Според информацията Xiaomi вече генерират 21.7% от продажбите на континента и са изпреварени единствено от Samsung. Солидните резултати показват увеличение на доставките в редица стратегически райони в Близкия Изток, Европа, Латинска Америка, Азия и Африка.
Любопитен детайл е, че почти половината от приходите на Xiaomi вече се генерират извън Китай. Това е добър показател за стратегията им, която е фокусирана основно към глобалния пазар. Само през последното тримесечие приходите извън родината на Xiaomi достигат до $4.95 млрд.
Новото поколение смартфони от висок клас, гъвкавия Mix Fold 2 и партньорството с Leica обещават още по-високи продажби от компанията в следващите месеци.