Xiaomi ще разчитат и на впечатляващата лоялност на своите потребители, за да бъдат още по-успешни през 2023г. Компанията ще се фокусира и върху бюджетния сегмент, за да си спечели стратегическо предимство пред Samsung и Apple. Ако положителното представяне на Xiaomi продължи е въпрос на време да изпреварят именитите си конкуренти.
Eвропейският пазар ще има стратегическо значение за бъдещите планове на компанията. В голяма степен успеха им ще се дължи на популярността на Xiaomi 13 Series. Скоро стартират и актуализациите с нови функции и пачове за сигурност към MIUI 14. Традиционно Xiaomi пускат на пазара и смартфон със S Series бранда около шест месеца след премиерата на новите си флагмани.
Последният подобен модел в портфолиото им е Xiaomi 12S Ultra, който впечатлява със своя 1-инчов камера сензор. Въпреки това продажбите на устройството останаха ограничени, заради дистрибуцията предимно на локалния пазар, припомнят oт AndroidHeadlines.
Вместо това компанията използва същия сензор в Xiaomi 13 Pro, който може да се купи и на европейския континент. Тази годината ситуацията ще бъде по-различна, тъй като компанията ще се откаже от представянето на “S” версия на своите флагмани. Информацията бе потвърдена и от шефът на Xiaomi, Лей Джун.
Алтернативното решение на компанията ще е да се фокусира върху Xiaomi 13, Xiaomi 13 Pro и Lite на глобалния пазар преди премиерата на Xiaomi 14.