LinkedIn е социална мрежа, която е популярна като онлайн дестинация за професионални контакти, обучение и търсене на работа. Платформата е собственост на Microsoft и има солидна потребителска база от над 1 млрд. души. Профилите в LinkedIn могат да са полезни за откриване на работни позиции, професионално развитие и изграждане на мрежа от контакти с други специалисти в дадена индустрия.
Много хора използват услугата за намиране на курсове и обучения, получаване на препоръки от професионалисти, свързване с ментори, споделяне на опит и следене на актуалните трендове. Това са само част от атрактивните функции на LinkedIn, в която може да откриете ефективен асистент за постигане на вашите цели.
Разнообразната палитра от възможности скоро ще включва и нетрадиционен компонент, а именно игри. Желанието на Microsoft да насочи LinkedIn към гейминга цели да ни накара да прекарваме повече време в своите акаунти. Екипите на компанията вече работят над игрови елементи, които ще предложат съвсем различни изживяване на потребителите.
Какви игри ще поддържа LinkedIn
Мicrosoft са гигант в сферата на гейминга с каталог, който включва Xbox, Activision Blizzard, ZeniMax и др. Приходите на дивизията им за игри надхвърля $7 млрд. през последното тримесечие, изпреварвайки за първи път Windows. Геймърската секция на LinkedIn първоначално ще е насочена към пъзелите. Това е категория, която традиционно има много фенове и крие най-голям потенциал за привличане на потребители.
Високият интерес към пъзелите ще е отправна точка за ново изживяване в LinkedIn, което ще съчетава и социални функции към игрите. Така ще можем да се съревноваваме, сравняваме постижения и предизвикваме своите приятели и колеги, директно от профилите ни. Вече са известни и имената на три от първите игри в услугата и това ще бъдат „Queens“, „Inference“ и „Crossclimb“.
Кога да очакваме игрите в LinkedIn
Компанията си запазва правото да разширява периодично каталога от игри с нови заглавия. Първата фаза на проекта ще проучи какви са нагласите на потребителите към идеята да играят в LinkedIn. Социалният елемент е важен, тъй като може да направи платформата по-приятна, да стимулира разговорите и да задълбочи контактите в услугата.
Официално няма дата кога ще можем да тестваме пъзел игрите в LinkedIn. От няколко месеца се работи над тази интеграция и настоящите версии постоянно се ъпдейтват и приближават към финалния продукт. Премиера на новата функционалност през втората половина на годината изглежда логичен избор за компанията.
През годините LinkedIn изпробва различни нови функции, за да удължи времето прекарано в акаунтите и респективно ангажираността на потребителите. Тези опити включваха онлайн образование, платформа за новини, добавяне на повече видео инструменти и привличане на влиятелни личности.
Игрите са сред най-популярните приложения за телефони и компютри, както по отношение на приходи, така и на време прекарано в тях. LinkedIn ще опитват да се възползват от този тренд за подобряване на ангажираността на платформата и възможностите за финансова стабилност.