Facebook разчитат предимно на рекламите, за да генерират приходи и сега взеха интересното решение да започнат да заглушават видео посланията на своите маркетингови партньори, които показват в профилите ни. Основната причина за това е, че броя на потребителите, които не харесват автоматичното стартиране на клипове, които са допълнени и от звук е изключително голям. Компанията вече е започнала да работи в сътрудничеството с рекламодателите, за да превърне тази идея в реалност и за целта смята да и показва писмени надписи на видео рекламите в социалната мрежа, предаде DigtalTrends.
Официалните данни на Facebook разкриват, че 80% от хората реагират негативно, когато се стартират видео рекламите придружени от аудио в своите слушалки, особено сред тези, използващи смартфони. Изчисленията на компанията показват, че ако замени звука с писмени надписи това ще накара потребителите да гледат с около 12% повече клипове в своите профили. На пръв поглед това изглежда ниска стойност, но за Facebook и рекламодателите е ценна всяка една секунда, като компанията вече ще ги информира за процента от хората, които все пак са видели видео и аудио посланията.
При всички положения потребителите ще реагират положително на тази идея, тъй като този тип реклами наистина могат да бъдат много досадни в определени ситуации. Facebook също така се съобразяват и с факта, че все повече потребители използват мобилното си устройство за достъп до социалната мрежа, което също мотивира това решение. Ще е интересно да проследим дали тази стратегия наистина ше доведе до увеличиение на броя на клиповете, които всички ние гледаме в социалната мрежа.
Discussion about this post