Опитите, които Yahoo полагат да се превърнат в по-сериозен конкурент на Google и Bing, както и желанието им да станат по-влиятелен фактор в пазара на мобилни устройства са доста впечатляващи. Сега компанията направи сериозна стъпка в реализирането на тази идея и представи новия дизайн на своята начална страница и мобилните си приложения за водещите платформи. Благодарение на този ъпдейт потребителите ще могат много по-лесно да откриват и взаимодействат с най-актуалните и популярни новини, които се разпространяват в Yahoo за съответния ден, предаде VentureBeat.
Новите заглавия на компанията за Android и iOS вече ще показват непрестанен стрийм от най-гледаните събития от другите потребители и ще улеснят значително стартирането на разговори и участието в т.нар. „горещи теми“. Единственото, което трябва да направите е да се логнете в своите Yahoo профили, за да виждате най-интересното съдържание не само на своя смартфон, но и на всички устройства, които използвате. Основната идея на компанията е да превърне своята официална страница в портал, от който те да имат достъп до цялото съдържание, от което се интересуват без да напускат акаунтите си.
Интерфейса им е максимално лесен за използване, като Yahoo се опитват така да ни убедят да прекарваме максимално време в нейните мобилни приложения и уеб сайтове. Вече ще можем да избираме от началната страница какви теми ни интересуват и много по-бързо да пишем коментари, да споделяме и качваме в други сайтове съдържанието, като компанията си е гарантирала подкрепата на най-големите автори на съдържание. Сред тях личат имената на AP, NBC, CBS, The Wall Street Journal, Reuters и много др. и се опитва да се превърне в един портал, от който да черпите цялата информация, от която се нуждаете в интернет.
Вижте Yahoo ще използват резултати от Google в своята търсачка в продължение на три години
Discussion about this post