Авторите на съдържание и инфлуенсърите проявяват изключителна активност в своите профили. Желанието им да разпространяват своите клипове в TikTok не е случайна. Приложението се утвърди като водещата платформа с огромен потенциал за монетизиране на видео клипове. Разработчиците от ByteDance вече стартираха амбициозна инициатива за стимулиране на авторите на съдържание.
Въпросната програма се казваше Creativity Program и стимулира създателите да публикуват клипове, които са по-дълги от 60 минути. Колкото по-продължително е дадено видео, толкова повече възможности за възпроизвеждане на реклами са налични за TikTok. Първоначално достъпа до програмата ставаше само с покани, но сеа ситуацията се променя, информира Engadget.
TikTok официално обявиха, че новото име на фонда за монетизиране вече е Creator Rewards Program и скоро ще е наличен за повече инфлуенсъри. Според данните програмата ще продължи да награждава висококачествено, оригинално съдържание с дължина над една минута. Четирите основни фокуса са оригиналност, продължителност на възпроизвеждане, стойност на търсене и ангажираност на публиката, допълва още компанията.
Успоредно с това TikTok се похвалиха, че приходите на създателите и инфлуенсърите са се увеличили с над 250% през последните шест месеца. В основата на тези стойности са по-дългите клипове, които респективно носят и повече приходи.
Разширява се и обхвата на функциите за абонамент на създателите. Вече няма да се налага да стриймвате на живо за достъп до ексклузивно съдържание, значки и персонализирани емотикони.