Потребителите продължават да бъдат изключително активни докато откриват интересно съдържание в приложението. Една от причините за успеха на TikTok е именно времето, което прекарваме в своите профили. Тийнейджърите са основната таргет група, но е факт, че все повече хора от различни възрастови групи регистрират акаунти в TikTok.
Moбилното приложение вече е хит и се превърна в бизнес за милиарди долари. Постоянните ъпдейти са неизменна част от поддръжката на водещата услуга за кратки видео клипове. Разработчиците от ByteDance непрестанно отделят средства и усилия в тестване на функционалности, които тепърва да стават част от TikTok.
Вече се провеждат експерименти с функция, която се казва Nearby и ще е насочена към възпроизвеждане на локално съдържание. На този етап малък брой потребители виждат този раздел в допълнение на стандартните “For You” и “Following” в интерфейса на приложението.
Алгоритмите за препоръчване на клипове са важна част от TikTok и ще бъдат в основата на публикациите в Nearby секцията. Интеграцията на подобна емисия ще последва Snap Map опцията на Snapchat, която има сходна функционалност. Ако започнем да търсим локални забележителности от приложението това може да се превърне в допълнителен източник на приходи за TikTok.